Annons
Nyheter

IPM: ”Effektivt att kommunicera med många samtidigt”

Ny hemsida, fan-sida på Facebook och personliga små meddelanden via Twitter. Hanna Falk kan i vinter prata med alla på en gång.
Nyheter • Publicerad 30 september 2010
Jesper Fritzson, klubbkompis och affärspartner.
Jesper Fritzson, klubbkompis och affärspartner.Foto: Leif Fjellström

Det finns ett stort intresse för det Hanna Falk gör. I skidvärlden och i Ulricehamn. För att hålla alla intresserade up to date har UIF-stjärnan under hösten startat upp flera kommunikationskanaler.

– Att låta så många som möjligt ta del av det Hanna gör är viktigt på många sätt. Det stärker varumärket och ger henne mer tid till det som verkligen är viktigt, träning och tävling, säger Jesper Fritzson, vd på reklambyrån IPM i Ulricehamn som är en hjälpande hand till Hanna.

Annons

– Ett personligt varumärke är det som finns i andras medvetande. Korta twittermeddelanden och längre blogginlägg på hemsidan hjälper fansen att lära känna Hanna, fortsätter Fritzson.

IPM har engagerat sig av två anledningar, enligt vd:n.

– För det första är det viktigt för Ulricehamn. Kan vi hjälpa Hanna att vara professionell idrottare i en förening i Ulricehamn är det mycket värt. Jag vet ingen annan skidåkare som nämns i samband med sin hemort så ofta som Hanna. För det andra är jag gammal skidåkare och känner för sporten, säger Fritzson.

www.hannafalk.se

www.twitter.com/hanna_falk

Facebook: Som medlem, sök på Hanna Falk.

Så här jobbar Ulricehamns Tidning med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons